Thursday, October 22, 2009

Archive of Goofy training weeks

Week 1:

M – 6.2 mile run Abes w/ Weight Training

T – 2 miles w/ 25 miles bike

W – 3 miles w/ WT

Th – 3 miles w/ 30mile ride

F – WT

Sat – 6mile run

Sun – 30-50mile ride easy 2mile run/walk

 

Week 2:

Mon – 4miles

Tues – 3miles

Wen – 5miles

Thur – 2miles Parade Run or 2 miles

Friday – cross train w/ no running

Sat – 7mile run (meet early Panera?)

Sun – 2 miles / 25+ bike ride

 

Week 3 was taper for Abes Amble

 

Week 4:

Mon – 3 miles

Tues – 5 miles

Weds – 3 miles

Thurs – 4 miles

Friday – X Train/Rest

Sat – 4 miles

Sun – 8 miles

 

Week 5:

Mon- 3 miles

Tues – 5 miles

Weds – 4 miles

Thurs – 4 miles

Sat – 3 miles

Sun – 7miles

 

Week 5 also (5 got used twice I think):

Mon – 3 miles maybe replace w/ some cross training due to race

Tues – 5miles

Weds – 4 miles or xtrain or split it

Thurs – 5 miles

Friday – active rest day

Sat – 4 miles

Sun – 8 miles

 

Week 6:

Mon – rest/cross train/ easy 2-3miles

Tues – 6 miles

Wed – 5 miles

Thurs – 4-5 miles

Friday – rest/cross train

Sat – 5 miles

Sun – 10 miles

 

Week 7:

Mon – rest/active recovery day

Tues - 6-7miles

Weds – 4-5miles

Thurs – 5-6 miles

Fri – stretch and rest, easy walk, or easy cross train

Sat – 5 miles

Sun – 11 miles

 

Week 8:  We are 13 weeks out!

Mon – recovery/easy ride/3miles

Tues – 5 miles

Weds – 6 miles

Thurs – brick??  15 mile bike/3mile run?

Fri – rest/ride/easy jog or walk

Sat – 6

Sun – 12

 

 

No comments:

Post a Comment